sobota, 21 czerwca 2014

[Poradnik] Defilante

Żeby zacząć robić swoją mapę defilante należy wkleić ten kod:
<C><P L="4800" defilante="0,0,0,1" /><Z><S /><D /><O /></Z></C>
Jak wiecie żeby zrobić dobrą mapę defilante, należy do niej dodać różne dodatki. To się stanie gdy mapa ma defilante.
› Runa > nitro 
› Piłka > +1
› Niebieski silnik (w lewo) > sprężyna
› Niebieski silnik (w prawo) > czaszka
Funkcje kodu:
<C><P L="4800" defilante="10,4,3,1" /><Z><S /><D /><O /></Z></C>
10 odpowiada za szybkość przewijania się mapy. Można ją zmieniać na jaką chcemy.
<C><P L="4800" defilante="10,4,3,1" /><Z><S /><D /><O /></Z></C>
4 odpowiada za przyspieszenie przewijania się mapy. Można ją zmieniać na jaką chcemy.
<C><P L="4800" defilante="10,4,30,1" /><Z><S /><D /><O /></Z></C>
30 odpowiada za maksymalne przyspieszenie mapki. Mianowicie przyspieszenie będzie coraz większe, aż przed końcem mapki będzie miało wartość 30 i się zatrzyma.
<C><P L="4800" defilante="10,4,30,1" /><Z><S /><D /><O /></Z></C>
1 odpowiada za przewijanie się mapki wraz z myszką. Mianowicie jeżeli będzie miało wartość 1 to myszka będzie cały czas na środku ekranu, jeżeli będzie miało wartość 0 to mapka będzie się przewijała ale myszka będzie mogła uciekać i nie będzie cały czas na środku ekranu.

Jeżeli chcemy zrobić długą mapkę, na której chcemy wstawić np. piłkę, a nie chcemy żeby pokazało nam się +1 to wklejamy ten kod:
<C><P Defilante="-1,-1,-1,1" L="3000" /><Z><S /><D /><O /></Z></C>
UWAGA!
Długość mapki defilante nie może przekraczać 4800, a wysokość 800.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz