czwartek, 17 kwietnia 2014

[Poradnik] Grunty wagi

Witaaam was,
Pokażę wam teraz jak zrobić tzw. grunty wagi. Do tego jak zwykle potrzebne będą nam kody które wkleimy do naszej mapy w notatniku. Oto te kody: 
<L></L>

<JPL M1="A" M2="B" P1="x,y" P2="x,y" P3="x,y" P4="x,y" />

A zatem robimy jakąś mapę i robimy ruchomy grunt.
<C><P /><Z><S><S L="400" H="40" X="400" Y="300" T="0" P="1,0,0.3,0.2,0,0,0,0" /></S><D /><O /></Z></C>
Kopiujemy mapę do schowka i wklejamy nasz kod.
Pomiędzy <O /> a</Z> wklejamy dział <L></L> a pomiędzy <L> </L> wklejamy 
<JPL M1="A" M2="B" P1="x,y" P2="x,y" P3="x,y" P4="x,y" />
Teraz wyjaśnię. Zamiast "A" "B" wpisujemy wartość Z naszego gruntu.
Zamiast P1="x,y" i P2="x,y" wpisujemy wartości x i y miejsc w których ma być zaczepiona waga na gruncie,
a zamiast P3="x,y" i P4="x,y" wartości x i y miejsc nad gruntem lub gdzie indziej gdzie grunt ma być zaczepiony. Jeśli chcemy żeby nasze łączenia od wagi były widoczne to dopisujemy np. c="000000"
Wychodzi nam coś takiego:
<C><P /><Z><S><S L="400" X="400" H="40" Y="300" T="0" P="1,0,0.3,0.2,0,0,0,0" /></S><D /><O /><L><JPL P2="570,300" M1="0" P1="230,300" c="000000" P4="570,50" P3="230,50" M2="0" /></L></Z></C>
Tutaj macie film nagrany przez Lamentxthe
Mam nadzieję że edytor map interesuje was i że wykonujecie bardzo fajne mapy.
Dozobaczenia
ADAXONE


P.S. Nabory na moderatora chatu rozpoczęte.
Kliknij tu  by dowiedzieć się więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz