piątek, 18 kwietnia 2014

Nowy członek załogi.

Cześć tutaj Adaxone :)
Jak sam tytuł wskazuje do bloga dołączył nowy pisarz. Jest nim Lamentxthe.
Czy cieszysz się że dołączyłeś do bloga?
 Jasne, że się cieszę. Zawsze próbowałem pomagać nowym graczom lub starać się uczyć ich czegoś, czego dotychczas nie wiedzieli i jestem pewien, że współuczestnictwo w tworzeniu bloga pomoże to wszystko rozwinąć.
Jak długo grasz w transformice?
Gram od 3 maja 2012r. czyli niedługo moja myszka będzie obchodzić swoje 2 urodziny.
Czy transformice to jedyna gra, w którą grasz, czy grasz w jakieś inne gry?
Gram w inne, różnego typu gry. Ostatnio zaciekawiłem się grą Realm of the Mad God, gram też w kilka gier przeglądarkowych.
Czy masz jakieś hobby, jeśli tak to jakie?
Chciałem się wkręcić w programowanie zaczynając od LUA i C++ ale skończyło się na tym, że działkę przejął kolega. Moim hobby teraz jest pogrywanie/nagrywanie.
Co cię najbardziej fascynuje na transformice?
W tej grze lubię społeczność. Najciekawsze jest to, że pomimo prostej zasady, tzw. weź ser i idź do nory, można tutaj robić inne, ciekawsze lub nie, rzeczy. Mimo normalnej rozgrywki na statystyki możemy wybrać jedną z wielu minigier lub pobawić się edytorem map i wykreować wymyślne mechanizmy, które będą umilały rozgrywkę innym osobom w przyszłości. A w ich tworzeniu pomoże wam właśnie ten blog.
Czy jesteś specjalistą w edytorze map?
Jeżeli o to chodzi to jeszcze dużo przede mną. Znam dużo rzeczy, ale do specjalisty mi daleko. Powiedziałbym, że mam taką... ponadprzeciętną wiedzę.
Czy masz jakieś plany na rozwój bloga?
Pierwsze co to mam nadzieję, że wraz z Adaxone będzie nam się wspólnie dobrze współpracować, a co do przyszłych planów to wszystko wyjdzie w praniu, oby tylko nie zabrakło nam o czym pisać!
Ja też tak myślę i mam nadzieję że kiedyś blog będzie jednym z najlepszych w Polsce.
Dozobaczenia
ADAXONE
i
LAMENTXTHE




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz